Saturday 17 October 2015

2015 ~

Assalamualaikum semua :)  Apa khabar ? Sihat ? Aku sihat Alhamdulillah :) Tahun 2015 banyak cabaran bagi aku lahh . So fuhh hard but it's okeyyy I dont mind at all . Lumrah life kan ? . Berubah ? Yea muchh but still have my old self in my life . So many things happend in my life 2014 and 2015 . Suka duka nangis ketawa semua lahhh ada hahaha :) . But I'm graceful whatever is takes . It's make me become more matured and  want find my indentity myself . Selama ni aku duduk rumah tak tahu pape dunia luar n lain2 but now aku dah tau sikit demi sikit lah . Yang jernih kita simpan yang keruh kita buang lahh :) . Well now aku dah 19 year :) . Aku dah sambung study dah :) Dah habis sem 2 dah ni tengah cuti sem almost 2 month kot hehe :) hehe bulan 12 ni masuk sem 3 :) . Aku ambil kos childhood education :) Macam guru tadika xD . Well aku jenis suka budak2 dan menjadi seorang guru memerlukan kesabaran yang tinggi dan kelembutan . So lebih berpengalaman lah kalau dah ada anak sendiri nanti . Jeng jeng jeng xD . Aku belum kahwin lagi okeyy . Still study . Nak kahwin ni awal lagi so young . Aku sekarang fikir pasal masa depan aku n family aku n study lah . Aku study dekat2 je parents aku tak bagi aku study jauh2 . Well anak sulung 2 adik beradik je perempuan mana ada adik lelaki . Hahaha . So banyak benda lah aku fikir kan . Aku bukan lah perempuan yang dulu . Memang aku dah banyak berubah . Tapi ade yang tak boleh berubah yang stick dengan aku sampai sekarang . Well , family aku sekarang okey lahh study pun okeyy no prob :) Aku kadang rindukan past aku well masa aku budak2 :) It's fun n famous lah juga masa kecik . Dah besar aku jadi pendiam sikit kat kolej aku bukan aku sombong ya , tapi aku segan sikit . Dengan family n sedare mare tau lah perangai aku camne . Kat kolej aku takde kawan lelaki , Serious . Well maybe aku creepy kot or weirdooo ~ But okeyy lah takde ganguan :) . But still aku kena hati2 jugak :) Btw I am sorry much my dear past . Hati akuu ? Tak tahu nak cakap apa . Soal hati n perasaan yang ni complicated . Well , aku dah alami macam2 dah . Mampu bersabar je lah . Setiap apa yang terjadi pasti ada hikmahnya :) Aku tak tahu nak cakap apa lagi . Selebihnya biar lah Allah tau . Sebab belum tentu manusia ni akan faham kitaa . Well . manusia takde yang sempurna pun mesti ada kelebihan n kekurangan :) Okeyy tu je lah aku rasa aku nak typingggg minda aku dah blank habissss ~ . kalau nak contact aku ni id wechat Haila_Ila . Add takpe nak hacked2 tak perlu ya ~ buat wechat sendiri ^^



No comments:

Post a Comment